Általános Szerződési Feltételek
Üzlet neve: Zentai sport – Rossignol Center
Üzemeltető neve: ZENTAI-SPORT Kft.
Cégjegyzékszám: 01 09 206500
Bankszámlaszám: 12011739-01515020-00100003 – Raiffeisen Bank
Adószám: 25290947-2-42
Székhely: 1171 Budapest, Fuvaros utca 14.
Telephely: 1136 Budapest, Pannónia utca 41.
Telefon: (+36)-30-908-3770
E-mail: info@zentaisport.hu
ÁRUCSERE
Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, nem igazodik a méret, mást kapott, mint amire számított, van lehetőség a cserére. Ez a lehetőség értelemszerűen további költséget jelent. Ha a probléma esetlegesen a Mi figyelmetlenségünkből adódott, akkor ez a költség természetesen minket terhel, ha viszont a probléma a vevő figyelmetlenségéből adódott, akkor a plusz költség őt terheli. Ez esetben a cserecsomag kipostázásának díját ki kell fizetni, ami 1 990 Ft.
A kicserélésre váró terméket (termékeket) vissza kell csomagolni a szállító dobozába a hivatalos papírokkal együtt (szállító, számla), és megfelelően le kell ragasztani. A már helyes terméket elküldjük önnek, és az érkező futár kezébe kell adni a hozzánk visszaküldendő csomagot. Ha ez a költség a megbeszélés után egyértelműen a vevőt terheli, akkor a másodjára kiküldött csomag után a szállítási költséget át kell adni a futárnak az esetleges különbözeti összeggel együtt, ami a számlán szerepel.
FIZETÉS
A megrendelését négy féle képpen tudja kifizetni:
– Utánvétellel
– Online bankkártya fizetéssel
– Személyesen üzletünkben
– Utánvétel esetén a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell fizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. (Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomagját tételesen ellenőrizte, meggyőződött a termékek sértetlenségéről, mert az átvétel utáni hiányosságokra, károkra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.)
FELHASZNÁLHATÓ UTALVÁNYOK
Üzletünkben a következő utalványok felhasználására van lehetőség:
• AJI – ajándékkártyák
• ZENTAI SPORT – vásárlási utalványok
FELHASZNÁLHATÓ UTALVÁNYOK
Üzletünkben a következő utalványok felhasználására van lehetőség:
- AJI – ajándékkártyák
- ZENTAI SPORT – vásárlási utalványok
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Tekintettel arra, hogy internetes áruházunk és a Zentai Sport – Rossignol Center üzlet raktárkészlete ugyanaz, előfordulhat együttes eladás okán, hogy a megrendelt terméket nem tudjuk leszállítani. Ezért felelősséget nem vállalunk, de az esetlegesen felmerült problémát igyekszünk a megrendelő megelégedésére orvosolni!
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:
– Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy e-mailben.
– Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (használt felszereléseket indokolt esetben, csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
– Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket. Kérjük, a csomagot „értéknyilvánítással” adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
– Ezen elállási jog nem illet meg abban az esetben, ha a szaküzletben személyesen vásároltad meg a terméket / termékeket. Az üzletünkben vásárolt és használatba nem került termék értéke levásárolható vagy ajándékutalványra beváltható.
– A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék ellenértékét.
JÓTÁLLÁS
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
- a) Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
- b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy ezen kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.(151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
SZAVATOSSÁG – GARANCIA
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére.
Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
- a) Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
- b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy ezen kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
SZÁLLÍTÁS
40.000 Ft-os vásárlás felett ingyenes a házhozszállítás, 40.000 Ft és az alatt 2000 Ft!
Utánvétellel kizárólag az ország határain belül vállaljuk a kiszállítást, amit a GLS futárcéggel végeztetünk!
A GLS vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36-1-501-6204) mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak. Ha a szállítás napján csak adott időben van lehetősége a csomagot átvenni, azt az ügyfélszolgálati számon lehet jelezni. A futárnak nincs módjában a címzetteket előre felhívni az időpont egyeztetés véget.
Szállítási határidő:
A „sikeres vásárlást” tárgyú visszaigazoló e-mail elküldésétől számított 2 munkanap. Ha a megrendelést pénteki napon adja le, a leszállítás legkésőbb kedden történik meg. A kiszállítás átlagosan 2-5 napon belül történik meg.
Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben Mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és Mi „bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Külföldi szállítás:
Van lehetőség arra is, hogy a megrendelő külföldön vegye át a webáruházunkban megrendelt terméket. Ez esetben a bankszámlánkra át kell utalni a megrendelt termékek ellenértékét, plusz az adott országba való küldés szállítási költségét. Ennek részleteiről érdeklődjön
e-mailben: info@zentaisport.hu ,
mobil: +36 30 908 3770
VÁSÁRLÁS MENETE
Vásárlás az Áruházban:
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a „kosárba” gombra kattintva kezdeményezheti az áru megvásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. A kosár tartalmának az összege mindig megjelenik, miután árut rakott bele.
A kosár tartalma (1. lépés):
A „kosár tartalma” ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a „kosár” ablakban a „kosár tartalma” gombra kell kattintani. Ekkor a terméklistából a feleslegesnek vélt terméket a „X” (törlés) gombbal lehet eltávolítani. Ezután folytathatjuk a vásárlási lista bővítését, vagy a kassza gombra kattintva elkezdhetjük a megvásárlás folyamatát.
A vásárlás következő lépésénél, vagy a már korábbi vásárláskor használt regisztrációs adatokat adhatjuk meg a belépéshez, vagy egy új regisztrációval léphet tovább a folyamatban. Sikeres regisztráció esetén egy levelet kapsz a megadott e-mail címedre, ahol egy link segítségével aktiválhatod regisztrációdat. Ezek után újra a „kosár tartalma” gombra kell kattintani, majd a „kassza” gombra és be lehet írni a belépéshez szükséges adatokat. Ennél a lépésnél még lehetőség van egy üzenetet beírni a „vásárlói megjegyzés ablakba”, ha bármi fontos kiegészítő információt is szeretnél eljuttatni nekünk a teljes lebonyolítással kapcsolatban.
Rendelési adatok (2. lépés)
Itt láthatóak a számlázási adatok. Számlázási cím, szállítási cím, melyek mind egyenként módosíthatóak, illetve új szállítási cím is hozzáadható. Értelemszerűen elvégezzük a megfelelő kijelöléseket, kiválasztjuk a szállítás módját (GLS v. személyes), illetve, a fizetés lehetőségei közül is választanunk kell, ami utánvétel/bolti kifizetés, előre utalás, vagy online bankkártyás fizetés. Ha ezekkel mind megvagyunk, mehetünk tovább.
Rendelés elküldése (3. lépés)
Itt egy áttekintést kapunk az általunk kosárba helyezett termékekről, azok összértékéről, illetve a megadott számlázási és szállítási adatokról. Ha valami nem ok, akkor a „vissza” gombbal még változtathatunk. Ha viszont minden rendben van, akkor egy szolgáltatási feltételek elfogadása pipa után, a „megrendelem” gombbal véglegesíthetjük a rendelést és huss.
A megrendelésről egy automatikus levél fog érkezni a megadott e-mail címre, ami igazolja a rendelés leadásának sikerét, tényét. Ezt követően egy újabb levelet fogunk küldeni, mely egy igazolás arra, hogy a megrendelt termékek ténylegesen is szerepelnek-e a készletünkön. Előre utalás esetén érdemes ezt a levelet még megvárni!
Nagyon fontos, hogy a megadott telefonszám pontosan legyen megadva, mert ha a futárnak bármilyen problémája is lenne a csomag célba juttatásával kapcsolatban, akkor ezen a számon tud jelentkezni, egyeztetni.